.

.

12 March 2015

Entri ke lapan bagi dua ribu lima belas

Di twitter, indeks isu semasa bergantung kepada trending topic (TT) yang kadang-kadang panasnya 30 minit sahaja jarang-jarang berhari-hari. Penggunaan hashtag turut menyumbang peranannya demi mengekalkan sesuatu isu supaya diletakkan sebagai dalam pemerhatian.

Di mukabuku, maaf, saya tak layak nak komen sebab saya sudah meninggalkannya sejak dua ribu dua belas. Harap maklum.

Di blog, saya masih menggemari penulisan blog. Hanya masa yang tidak mengizinkan untuk blog walking dan mencari blog-blog best untuk dibaca. Blog-blog yang selalu diziarahi dahulu kebanyakannya sudah bersawang, malah ada yang telah menguncikannya sebab tak ada masa nak kemaskini.

Di whats app, saya meninggalkan banyak kumpulan. Cuma ada satu kumpulan tak mampu nak keluar demi maklumat kelas ada atau tidak. Percaya atau tidak, semua grup yang saya sertai tidak ada yang membawa khabar angin. Ya, saya kembali kepada niat asal berwhats app, untuk jalan-yang-diwarisi-dari-ayahanda-dan-bonda.

Di instagram, dah lama tak melepak secara serius memandangkan IG makan banyak data. Malas nak mewahkan telco demi nafsu stalking life orang dekat IG. Sikit-sikit sudah.

Dalam pada itu, kehidupan di alam realiti adalah seperti biasa. Malas juga nak hebah. Blog bukan lagi siaran langsung... Yalah, dulu tu, kalau cerita tiga hari lepas, kira dah basi. Kecuali awak adalah stok-stok terhad dan hot! Ada satu masa tu, diam sehari pun dah kecoh!

Baiklah. Entri pertama di bulan ketiga untuk tahun dua ribu lima belas.

No comments: