.

.

24.11.16

Jepun: Paling Akhir

Seawal nak melepasi imigresen, saya jadi antara yang terakhir. Sampai ke akhir saya jadi orang terakhir.

Jika mengikut kebiasaan, saya tidak akan mampu mengurus rasa. Namun sepanjang berada jauh dari tanah air, saya divert semuanya. Kena lalu juga!

Hari pertama, dah la paling akhir, lewat pula 5 minit. Hahaha...

Dan bila berjalan-jalan dalam kumpulan, saya lebih suka berada di belakang. Malas lah nak berkejar-kejar. Enjoy dengan cara tersendiri.

Paling akhir siap makan. Mungkin cabaran chopstick? Hahaha... Tapi memang paling akhir habis... Episod lain cerita hal makan.

Insiden asyik kena langgar, akhirnya terpaksa bersuara minta jangan langgar. Dengan nada yang serius. Walaupun sekadar ter... Banyak kali takkan la ter lagi. Tak gitu? So takde dah ter lepas tu.

Yeah, sampai ke akhir pun masih jadi orang yang lambat, masa kadang terbabas kadang on-time. Jarang sangat mendahului. Hehe

Maaf! Gambar hanya untuk tatapan sendirian berhad. ",)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan jejak! :)