.

.

20.9.17

65: Inspirasi

Tak tahu nak cakap apa. Sebab, dari hari ke hari semakin tak menulis. Vocab pun hilang. Membaca lagi lah tak.

Nak update personal diary in handwriting... sudahnya sangkut di timeline twitter. Atau tengok movie. Habis data pun sanggup tambah booster. 

Entah. Macam tak percaya akhirat punya perangai. Sesekali kena ketuk dengan al-Quran tahu pulak melatah. Tapi 30 saat tu je lah. Lepas tu pusing balik Shape of You, Despacito. Kah kah kah.

Entah. Nak buat apa tah cuti 3 hari. Bila keinginan dengan masa yang ada tu tak dapat nak lunaskan keinginan. Nak membaca, nak menulis. Kenapa eh dulu boleh buat? Sekarang... Krik krik krik.

Oklah. Kena cari cara supaya tak mendunia sangat.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan jejak! :)