.

.

22.6.16

Diari Ramadan: 4

Ramadan tahun ni kurang produktif 😭

Kesihatan yang merudum... Dari sebelum Ramadan memang gastrik tak baik-baik, 16 Ramadan alergi pada pengudaraan, 17 Ramadan demam tanpa selsema. Moga berkesempatan melaluinya sampai habis...

Quran masih tak sama dengan hari Ramadan. Malam ni dah malam ke 18, baru habiskan juzuk 15. Curi-curi masa macam tu lah.

Terawih masih di masjid As-Sobirin. Selagi tak ke mana-mana, tidak ada agenda. Terawih atau qiam Ramadhan ni ada di bulan puasa sahaja. Bulan lain tak ada, rugi jika tak buat.

Pasca PRK? Teruja dapat tengok borang 14.. Tapi stress la bagi yang Counting Agent bagi DM yang jumlah undi tak cantik. Hmm... Banyak perkara dipelajari. Banyak lagi yang perlu diperhalusi.

Yang penting, Ramadan dah nak pergi... 😭

Allahumma ballighna ramadhan....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan jejak! :)