.

.

22 November 2015

A message

Ada seseorang yang saya sudah berkali-kali beritahu, saya tak mahu jumpa mahupun berkomunikasi dengannya walau apa jua cara. Dengan itu, saya beritahu pula di sini, walaupun sudah saya minta seseorang sampaikan. Tak usah cuba-cuba muncul kerana anda mengganggu ketenteraman hidup saya.

Anda tahu siapa diri anda. Sudah berkali-kali saya sampaikan pesan. Tindakan anda yang pada saya adalah degil, menyebabkan ramai orang saya tidak peduli termasuk orang-orang yang Allah perintahkan supaya berbuat baik. Anda adalah salah satu sebab tekanan untuk saya. Sila jauhkan diri anda.

Anda telah membuat pilihan hidup anda sebelum ini, maka biarkan saya dengan pilihan saya. Jiwa saya, setakat ini tidak mudah goyah.

Saya tidak bermaksud untuk bermegah atas kemampuan berdiri sendiri. Tetapi saya hari ini adalah hasil dibiar menyendiri hingga pendirian ini terbina. Maka, jangan sesekali dicabar kerana saya sanggup berbuat apa sahaja agar tidak diganggu gugat.

Ya, saya hari ini sudah tidak sama dengan saya pada tahun 2011, untuk anda khususnya. Harap maklum.

PS: tidak perlu tinggalkan sebarang komen kerana ia pasti dibuang tanpa dibaca. Ya, saya halang anda untuk hubungi saya apa jua cara sekalipun.

No comments: